Medical taping

De 4x T Methode (Test, Tape, Trigger,Train)  is een methode die wordt toegepast door onze medische fitnesstrainer. De basis hierbij wordt gevormd door Easytaping. Heeft u een klacht die vastzit aan de beweging (wordt de klacht erger als u beweegt?), dan kan de medisch fitnessinstructeur u waarschijnlijk van uw klacht afhelpen! Enkele voorbeelden van klachten die "vrij makkelijk" te verhelpen zijn volgen hieronder:

* U heeft pijn in uw rug als u voorover bukt (of pas met het omhoog komen)
* U heeft pijn in uw nek/rug als u uw hoofd draait
* U heeft pijn in uw arm/schouder als u uw arm optilt 

Heeft u deze klachten?? Neem dan vandaag nog contact met ons op!

Let op!! De 4x T Methode bestaat niet alleen uit tapen!! De combinatie van het slimme snel-testen (kijken waar het probleem zit), het tapen (insturen van spieren en gewrichten), het triggeren (het ondersteunen van de sturing) en trainen in de positieve richting (zorgen dat het lichaam zelf deze sturing overneemt) = De winnende combinatie. 80% van alle klanten is binnen 1-3 behandelingen pijn- en klachtenvrij! 
De nieuwste methode op het gebied van elastisch tapen is EasyTaping ®, ontwikkeld door professionals in Zwitserland en Nederland. Dit concept is gebaseerd op zelfregulering en compensatie principes. Het ondersteunen en verlichten van gewonde structuren om weer te integreren in beweging, bevordert vooral het genezingsproces. EasyTaping ® biedt eenvoudige en functionele tests, zodat de juiste toepassing snel wordt gevonden.

CONTACT

Ik wil graag meer informatie

De tip van de trainer

  • Marcel

    De tip van Marcel

    Ons energieniveau, onze motivatie en levenskwaliteit worden bepaald door de balans tussen fysieke, mentale en sociale/emotionele elementen in ons leven.

  • 072dpi - WEB 1280xH - 20160330-DSC_0522-2

    De tip van Pieter

    Overtuiging geeft kracht. Mensen die geloven dat ze het kunnen, bereiken vaak ook goede resultaten.

  • 072dpi - WEB 1280xH - 20160326-DSC_8967-1

    De tip van Ron

    Gebruik de weegschaal niet te vaak om overgewicht en gewichtsverlies te bepalen, weeg je maximaal 1 keer per week.

  • 072dpi - WEB 1280xH - 20160330-DSC_0504-1

    De tip van Arlindo

    "Er bestaan geen fouten, alleen leermomenten".